لیورپول مصمم به جذب مهاجم دورتموند

لیورپول مصمم به جذب مهاجم دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول برای تقویت خط حمله خود در سال ۲۰۲۵، مصمم به جذب مهاجم بورسیا دورتمند است.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از TEAMtalk تیم فوتبال لیورپول برای تقویت خط حمله خود، مصمم به جذب کریم آدیمی است. ستاره بوروسیا دورتموند می‌تواند به عنوان مهاجم مرکزی یا وینگر در هر دو جناح بازی کند.

این مهاجم ۲۲ ساله آلمانیُ، به لطف نمایش‌های درخشان اخیرش، توجه باشگاه‌های متعددی را به خود جلب کرده است. ستاره جوان دورتمند تا اینجای فصل در ۴ بازی بوندسلیگا، ۲ گل به ثمر رسانده و انتظار می‌رود با کسب تجربه، بیشتر پیشرفت کند.

این ستاره ملی‌پوش آلمانی در لیست نهایی لیورپول برای تقویت توان تهاجمی‌اش قرار گرفته و احتمالاً قرمزهای آنفیلد عزم خود را برای جذب او در پایان فصل جزم کرده‌اند.

قرمزها در حال برنامه‌ریزی برای جدایی احتمالی محمد صلاح هستند که در تابستان آینده قراردادش تمام می‌شود و در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد که قراردادش را تمدید کند.

بوروسیا دورتموند مایل است تابستان آینده با قیمت حدود ۴۵ میلیون یورو (۳۷.۵ میلیون پوند؛۵۰.۲ میلیون دلار) آدیمی را بفروشد و لیورپول جدی‌ترین مذاکرات را برای جذب او انجام داده است.

قرمزهای آنفیلد همچنین تاکفوسا کوبو از رئال سوسیداد را نیز گزینه مناسبی برای تقویت توان هجومی خود می‌دانند. او نیز مارتین زوبیمندی در سوسیداد دارای بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی (۵۰.۷ میلیون پوند؛ ۶۷ میلیون دلار) است.

۱۰۳۳