وقتی گزینه دروازه‌بانی بارسلونا سیگار کشید و جریمه شد

وقتی گزینه دروازه‌بانی بارسلونا سیگار کشید و جریمه شد

پایگاه خبری فوتبالی - وویچک شزنی در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قرار دارد و تنها انجام تست های پزشکی و تایید رسمی انتقال او به بارسا باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی ، اما این دروازه بان لهستانی حاشیه هایی هم در دوران حرفه ای خود داشته است و به این شکل نبوده است که یک دروازه بان بی حاشیه باشد و تمرکزش تنها و تنها روی فوتبال باشد.

شزنی در سال 2015 میلادی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه شد. او در آن زمان دروازه بان آرسنال بود. علت این جریمه شدن آن بود که وویچک شزنی پس از باخت دو بر صفر آرسنال مقابل ساوتهمپتون، در رختکن و پس از بازی شروع به سیگار کشیدن کرده بود. تصاویر سیگار کشیدن او در آن زمان در رسانه ها منتشر شد و همین قضیه موجب شد تا واکنش هایی منفی نسبت به شزنی شکل بگیرد. در نهایت کمیته انضباطی لیگ برتر فوتبال انگلیس، مبلغ 25 هزار یورو، وویچک شزنی را جریمه کرد.

شزنی در حال حاضر 34 سال سن دارد و بدون تیم است. او به عنوان یک بازیکن آزاد به بارسلونا می آید. شزنی بین سال های 2009 تا 2017 دروازه بان آرسنال بوده است. البته او در این سال ها به طور قرضی به تیم هایی مثل برنتفورد و رم نیز رفته است.

1470