جانشین رودری در منچسترسیتی از ایتالیا می‌آید؟

جانشین رودری در منچسترسیتی از ایتالیا می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی پس از انکه مشخص شد رودری فصل جاری را از دست داد، هافبک تورینو را مورد توجه قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچسترسیتی به دنبال جذب ساموئله ریچی از تورینو است؛ زیرا آنها خود را برای فصل بدون رودری به دلیل آسیب‌دیدگی او از ناحیه رباط صلیبی قدامی، آماده می‌کنند.

ریچی ۲۳ ساله در صعود غیرمنتظره تورینو به صدر سری آ نقش اساسی داشت و در نقش هافبک دفاعی تیم ملی ایتالیا در پیروزی ۳-۱ آنها در پاریس مقابل فرانسه در شهریورماهُ، نمایشی درخشان داشت.

اگرچه او می‌تواند در پست‌های مختلفی در میانه میدان بازی کند، اما به عنوان یکی از بهترین بازیکن‌های جوان در پست هافبک دفاعی ظاهر شده است.

اگر سیتیزن‌ها تصمیم بگیرند که باید در ژانویه بازیکنی را بیاورند که جای خالی رودری را پر کند، ریچی یکی از بهترین گزینه‌های فهرست بلندبالای هافبک‌های دفاعی مد نظر آبی‌پوشان منچستر است.

ریچی همچنین به عنوان یک بازیکن جوان و آینده‌دار تلقی می شود و با توجه به اینکه دستمزد او می‌تواند تا ۳۰ میلیون پوند برسد، او می‌تواند در بلندمدت در سیتی بماند.

سیتی باید تصمیم بگیرد که به دلیل مصدومیت رودری، می‌خواهد تغییری در برنامه‌های خود برای تابستان آینده بدهد یا خیر. شاید منچسترسیتی مجبور شود بخشی از برنامه خود برای تابستان آینده را در زمستان پیش‌رو به اجرا درآورد.

ریچی با توانایی بالا در پاس دادن، قدرت شوت‌زنی بالا با پای راست، توانایی بالا در توپ‌گیری و حفظ توپ خوب، قد ۱۷۸ سانتی و قدرت بدنی بالا برای نبردهای فیزیکی در بازی‌های لیگ برتر و قدرت تکل‌زنی بالا؛ گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی رودری در سیتی خواهد بود.

مشکل سیتیزن‌ها اما این است که تورینو تمایلی به فروش هافبک دفاعی خود در نیم فصل‌ندارد. باید تا ماه ژانویه منتظر ماند و دید که آیا سیتی می‌تواند تورینو را برای انتقال هافبکش به منچستر راضی کند یا با شکست در این پروژه، سراغ جذب هافبک دفاعی دیگری می‌رود.

۱۰۳۳