هافبک سابق لیورپول و بایرن مونیخ به کادر فنی بارسلونا برمی‌گردد

هافبک سابق لیورپول و بایرن مونیخ به کادر فنی بارسلونا برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو آلکانترا، هافبک سابق بارسلونا، بایرن مونیخ و لیورپول که تابستان امسال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و پس از آن به کادر فنی هانسی فلیک در بارسا اضافه شد، قرار است در زمستان دوباره به این کادر برگردد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو آلکانترا در تابستان امسال و پس از جدایی از لیورپول تصمیم به بازنشستگی از دنیای فوتبال گرفت. او خیلی زود تصمیم گرفت وارد دنیای مربی‌گری شود و به عنوان دستیار هانسی فلیک کارش را در این عرصه آغاز کرد. او در تمرینات پیش‌فصل با تیم بارسلونا همراه بود و به فلیک کمک کرد تا بتواند راحت‌تر با شرایط تیم جدید سازگار شود، اما پس از آن از این تیم جدا شد.

به نظر می‌رسید که کار تیاگو آلکانترا در کادر فنی بارسلونا تمام شده باشد، اما حالا شنیده می‌شود که احتمال دارد در زمستان امسال بار دیگر به کادر فنی بارسا برمی‌گردد. به گزارش نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، قرار است تیاگو آلکانترا در ماه ژانویه میلادی به کادر فنی بارسلونا برگردد. او در این مدت هم ارتباطش را با اعضای کادر فنی قطع نکرد و از طریق تماس‌های ویدیویی ارتباطش را با آن‌ها حفظ کرد.

تیاگو می‌تواند در کنترل رختکن و مدیریت شرایط به هانسی فلیک کمک کند. یکی از اصلی‌ترین دلایل حضور او در کادر فنی بارسلونا تسلط او به زبان کاتالونیایی و اسپانیایی بود.

1428