تورنمنت ناامید کننده با پایان خوش؛ مقام هفتمی والیبال زنان سایپا در آسیا

تورنمنت ناامید کننده با پایان خوش؛ مقام هفتمی والیبال زنان سایپا در آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم والیبال زنان سایپا در آخرین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه های زنان آسیا با نتیجه سه بر صفر نماینده هنگ کنگ را شکست داد و به مقام هفتم رسید.

به گزارش فوتبالی، مسابقات والیبال جام باشگاه های زنان آسیا که در کشور تایلند در حال برگزاری است امروز به پایان می رسد. در این دور از مسابقات تیم والیبال زنان سایپا نماینده ایران بود که نتوانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد. سایپایی ها در مرحله گروهی در هر سه دیدار خود شکست خوردند. آنها در مرحله یک چهارم نهایی هم مقابل نماینده قزاقستان رفتند که در آن دیدار هم مغلوب شدند تا برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی بروند. سایپایی ها در این مرحله هم نتیجه را به نماینده ویتنام واگذار کردند و امروز برای کسب عنوان هفتم یا هشتم به مصاف نماینده هنگ کنگ رفتند که توانستند این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند و به مقام هفتم از بین هشت تیم برسند.

نتایج تیم والیبال زنان سایپا در این مسابقات که شش بازیکن کمکی هم با خود برده بود نا امید کننده بود و این نشان می دهد که والیبال زنان ایران در مسیر خوبی قرار ندارد. گفته می شود لیگ والیبال زنان هم در این فصل ممکن است با تعداد تیم های کمی برگزار شود تا زنگ خطر برای والیبال زنان به صدا در بیاید.

چندی قبل در جام باشگاه های والیبال مردان، تیم فولاد سیرجان با شکست شهداب یزد قهرمان آسیا شد.

۶۰۰۱