ورود نیوکاسل به دوئل زمستانی لیورپول و منچستریونایتد بر سر مدافع سابق چلسی

ورود نیوکاسل به دوئل زمستانی لیورپول و منچستریونایتد بر سر مدافع سابق چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه نیوکاسل به دوئل لیورپول و منچستریونایتد بر سر جذب مدافع ملی‌پوش انگلیسی کریستال پالاس در ماه ژانویه پیوست.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider باشگاه نیوکاسل یونایتد برای جذب مارک گوئهی، مدافع میانی کریستال پالاس در ژانویه، با لیورپول و منچستریونایتد رقابت خواهد کرد.

ستاره سابق چلسی در حال حاضر در موقعیت خوبی قرار دارد و فوتبال اینسایدر می‌گوید که او به دنبال بازی در لیگ قهرمانان اروپا است. گوئهی می‌داند که هر چه به پایان قراردادش با کریستال پالاس نزدیک‌تر شود، رقابت بین باشگاه‌های نیوکاسل، لیورپول، منچستریونایتد و حتی باشگاه‌های جدید لیگ برتری یا اروپایی بر سر جذب او بالا می‌گیرد.

قرارداد گوئهی در ورزشگاه سلهارست پارک در تابستان ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد. به این معنی که او می‌تواند تابستان آینده با قیمت ارزان‌تر در دسترس باشد.

کریستال پالاس باید در تابستان آینده او را بفروشد یا ریسک کند زیرا اگر گوئهی راضی نشود که قراردادش را تمدید نماید، او به عنوان بازیکن آزاد، رایگان پالاس را ترک خواهد کرد.

نیوکاسل یونایتد برای جذب گوئهی باید از سایر لیورپول و منچستریونایتد پیشی بگیرد که کار سختی است. نیوکاسل در طول فصل نقل و انتقالات تابستانی تلاش کرده بود گوئهی را به خدمت بگیرد اما نتوانست با مبالغ پیشنهادی کریستال پالاس موافقت کند.

این ناکامی منجر به افزایش تنش بین ادی هاو، سرمربی نیوکاسل و مدیر ورزشی باشگاه یعنی پل میچل شد. زیرا سرمربی نیوکاسل می‌خواست مدافع ملی‌پوش انگلیس را برای تقویت گزینه‌های دفاعی خود جذب کند. 

1033