نکته نگران‌کننده برای رئال مادرید؛ آمار ضعیف آنچلوتی در خانه اتلتیکو مادرید

نکته نگران‌کننده برای رئال مادرید؛ آمار ضعیف آنچلوتی در خانه اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی باید روز یکشنبه در هفته هشتم رقابت‌های لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید برود، تیمی که تا به حال تنها دو بار توانسته در خانه آن به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اسپانیا و اروپا، تقابل دو تیم سرشناس شهر مادرید، یعنی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید است. تیم‌هایی که جزو مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لالیگا هستند و با پیروزی در این دیدار می‌توانند یک گام بلند به سوی موفقیت در این فصل بردارند. این بازی در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید برگزار می‌شود. نکته جالب توجه این است که آنچلوتی در خانه اتلتیکو مادرید تا به امروز چندان موفق نبوده است.

فصل گذشته تنها شکست رئال مادرید در لالیگا در این ورزشگاه رقم خورد. در دیدار رفت لالیگا که دیگو سیمئونه و پسرانش با 3 گل از سد حریف خود عبور کردند و یک پیروزی دلنشین و شیرین را به دست آوردند. اما ناکامی‌های آنچلوتی در ورزشگاه خانگی اتلتیکو به همین یک بازی خلاصه نمی‌شود. او آمار ضعیفی در این خانه اتلتیکو مادرید دارد. آنچلوتی تا به حال 10 بار در خانه اتلتیکو مادرید تیمش را به میدان فرستاد که تنها در 2 مسابقه موفق به کسب پیروزی شد. همچنین در 6 بازی شکست خورد و 2 دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

حالا باید دید آیا پیرمرد ایتالیایی می‌تواند روز یکشنبه آمار خودش را در خانه اتلتیکو مادرید بهبود ببخشد یا یک بار دیگر در کسب پیروزی ناکام خواهد ماند؟

1428