تعهد بی‌پایان مورینیو؛ خوابیدن در زمین تمرین فنرباغچه برای تکرار موفقیت‌های گذشته

تعهد بی‌پایان مورینیو؛ خوابیدن در زمین تمرین فنرباغچه برای تکرار موفقیت‌های گذشته

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو فاش کرد که در زمین تمرین فنرباغچه می‌خوابد تا زمان را هدر ندهد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و نام‌آشنای دنیای فوتبال، اعلام کرد که برای جلوگیری از هدر رفتن زمان، شب‌ها را در زمین تمرین فنرباغچه می‌گذراند. این مربی ۶۱ ساله که در ماه ژوئن به طور غافلگیرکننده‌ای هدایت فنرباغچه را بر عهده گرفت، تاکنون تاثیر قابل توجهی بر تیم گذاشته و از ۱۱ بازی در تمامی رقابت‌ها، هفت پیروزی کسب کرده است.

مورینیو در دومین شکست خود به عنوان سرمربی فنرباغچه، روز شنبه با نتیجه ۳-۱ مقابل رقیب دیرینه، گالاتاسرای، مواجه شد. اما تیم او روز پنجشنبه با پیروزی ۲-۱ مقابل یونیون سن ژیل در لیگ اروپا به مسیر پیروزی بازگشت. پس از این دیدار، مورینیو با یک کنفرانس طولانی و پرشور به توضیح "اثر مورینیو" پرداخت؛ اصطلاحی که به موفقیت‌های پی‌درپی او در کسب جام‌ها اشاره دارد.

او گفت: "من در هر باشگاهی که رفتم جام بردم، تنها در تاتنهام نتوانستم چون دو روز قبل از فینال جام اتحادیه از باشگاه جدا شدم. بنابراین اثر مورینیویی که در هر باشگاه ایجاد کردم، کسب جام بود. متاسفم که نمی‌توانیم این کار را در سپتامبر انجام دهیم."

مورینیو افزود: "این بازی دو جنبه داشت یکی لیگ اروپا و دیگری سختی اولین بازی پس از یک شکست سنگین. بعد از آن بازی، هفته‌ای بود که برخی از افراد از پایین کشیدن دیگران لذت می‌بردند. من کارشناس زبان بدن یا داور مسابقه رقص نیستم؛ جنبه احساسی فوتبال را به خوبی می‌شناسم."

۱۰۰۹