روسونری روی دور برد؛ میلان در 5 دقیقه نسخه لچه را پیچید

روسونری روی دور برد؛ میلان در 5 دقیقه نسخه لچه را پیچید

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته ششم رقابت‌های سری آ ایتالیا، میلان یک پیروزی خانگی آسان را مقابل لچه به دست آورد و سریال پیروزی‌های پی‎‌درپی خود را در هفته‌های اخیر ادامه داد.

به گزارش فوتبالی، میلان پس از یک پیروزی حساس و مهم برابر اینتر در دربی دلامادونینا امشب پا به میدان گذاشت. شاگردان فونسکا در ششمین بازی خود در رقابت‌های سری آ از لچه پذیرایی کردند و یک پیروزی بدون دردسر و راحت را به دست آوردند. آلوارو موراتا، تئو هرناندز و کریستین پولیسیچ گلزنان روسونری در این دیدار بودند.

میلان نیمه اول را تهاجمی آغاز کرد اما تا دقیقه 38 به گل نرسید، اما توانست از دقیقه 38 تا 43 سه مرتبه دروازه لچه را باز کند و در 5 دقیقه نسخه این تیم را بپیچد. چراغ اول را آلوارو موراتا روشن کرد. این مهاجم باتجربه اسپانیایی در دقیقه 38 ارسال تئو هرناندز را با ضربه سر وارد دروازه لچه کرد تا تیمش را در این بازی پیش بیاندازد. در ادامه، تئو هرناندز که در گل اول نقش گل‌ساز را ایفا کرده بود، این بار به عنوان گلزن ظاهر شد و پاس رافائل لیائو را به گل تبدیل کرد. در دقیقه 43، کریستین پولیسیچ کار را یک‌سره کرد تا میلان با یک برد مقتدرانه راهی رختکن شود.

در نیمه دوم میلان به دنبال حفظ نتیجه و مدیریت بازی بود. در دقیقه 80، داویده بارتساگی، بازیکن 18 ساله و ایتالیایی تیم میلان از زمین مسابقه اخراج شد تا روسونری دقایق آخر بازی را 10 نفره سپری کند.

1428