کامبک شیرین الاتحاد در شب گلزنی کریم بنزما

کامبک شیرین الاتحاد در شب گلزنی کریم بنزما

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم‌‎های الاتحاد و الخلیج به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت ببرهای شهر جده موفق شدند با 4 گل از سد حریف خود عبور کنند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان، دو تیم الاتحاد و الخلیج در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت الاتحاد با 4 گل از ستاره‌های سرشناس خود به پیروزی رسید و 3 امتیاز مهم دیگر را به حساب خود واریز کرد. 

الخلیج در همان دقایق ابتدایی حریف قدرتمند خودش را غافل‌گیر کرد. خالد ناری، مهاجم 30 ساله اهل توگوی الخلیج دروازه الاتحاد را باز کرد و تیمش را در دقیقه 5 پیش انداخت. پاس این گل را خالد السمیری به ناری داد. الخلیج بعد از این گل به لاک دفاعی فرو رفت و اجازه موقعیت‌سازی به بازیکنان خطرناک الاتحاد نداد و تا پایان 45 دقیقه اول از تک‌گل خود محافظت کرد.

اما در نیمه دوم ورق برگشت و شاگردان لوران بلان به بازی مسلط شدند. تنها 4 دقیقه پس از شروع نیمه دوم، کریم بنزما، فوق ستاره فرانسوی الاتحاد کار را به تساوی کشاند. حسام عوار، بازیکنی که گل اول را برای بنزما ساخته و پرداخته کرده بود در پنجاه و ششمین دقیقه گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و الاتحاد برای این‌که خیالش از کسب 3 امتیاز آسوده شود، یک گل دیگر هم زد. استیون برخواین، وینگر هلندی الاتحاد روی پاس موسی دیابی برای بار سوم دروازه الخلیج را در این مسابقه باز کرد. در واپسین دقایق حامد الغامدی تیر خلاص را به پیکر الخلیج شلیک کرد تا الاتحاد یک پیروزی شیرین و قاطع به دست بیاورد.

1428