صحبت های مربی اسپانیایی در کنفرانس خبری پیش از بازی با لسترسیتی

صحبت های مربی اسپانیایی در کنفرانس خبری پیش از بازی با لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با لسترسیتی به موضوعات مختلفی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا در ابتدا درباره وضعیت دروازه‌بان تیم، داوید رایا، گفت: "ما باید ۲۴ ساعت دیگر صبر کنیم تا ببینیم رایا آماده بازی است یا خیر. موضوع ریسک کردن نیست، بلکه مهم این است که بازیکن برای مسابقه آماده باشد و ما فردا در این باره تصمیم خواهیم گرفت."

آرتتا همچنین درباره بازگشت میکل مرینو گفت: "برای بازگشت او هنوز زود است، اما او با هویت فوتبالی خود و هوش بالایش در تصمیم‌گیری و بهره‌برداری از فضاها به تیم کمک زیادی می‌کند." او در پاسخ به انتقادات از سبک بازی آرسنال و صحبت‌های مطرح شده در خصوص بازی مقابل منچسترسیتی اظهار داشت: "من آنچه را که برای پیروزی لازم بود، انجام دادم. هدف من همیشه بردن مسابقه است."

در رابطه با روابط شخصی خود با پپ گواردیولا، آرتتا توضیح داد: "من او را دوست دارم و به او احترام می‌گذارم. تنش‌ها بخشی از کار ما هستند، اما این مسائل ورزشی نباید بر روابط شخصی تأثیر بگذارد."

آرتتا همچنین از وضعیت تومیاسو و سایر بازیکنان مصدوم تیم خبر داد و گفت که آن‌ها در حال بازگشت به تمرینات هستند و وضعیتشان رو به بهبود است. در مورد انتقادات روی کین درباره ذهنیت آرسنال در برابر منچسترسیتی، آرتتا کوتاه پاسخ داد: "نه." همچنین او تأکید کرد که انتقادات نشان‌دهنده انتظارات بالایی است که از تیم او وجود دارد.

۱۰۰۹