برد النصر مقابل الوحده با گلزنی رونالدو

برد النصر مقابل الوحده با گلزنی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الوحده عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، هدف النصر در این فصل از رقابت ها مثل فصل های قبل این است که به قهرمانی در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی برسد. البته رسیدن به این عنوان کار آسانی نیست و النصری ها رقبایی مثل الهلال و الاتحاد را پیش روی خود دارند. فعلا النصر در این هفته از رقابت ها به پیروزی رسید و سه امتیاز بازی را گرفت و باید دید که رقبای النصر چه عملکردی خواهند داشت.

در این بازی، گابریل بورخس در دقیقه 41 روی پاس سادیو مانه موفق شد گل اول را برای النصر عربستان به ثمر برساند. در دقیقه 56 بازی هم کریستیانو رونالدو گل دوم را برای النصری ها زد. رونالدو این گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. کریستیانو رونالدو که تعداد 900 گل در دوران حرفه ای خود را پشت سر گذاشته است، حالا به دنبال این است که به تعداد هزار گل در دوران حرفه ای برسد و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود.

تماشای گل رونالدو

1470