بدون تمرکز مثل سیامک نعمتی؛ 5 بازی و دو کارت قرمز!

بدون تمرکز مثل سیامک نعمتی؛ 5 بازی و دو کارت قرمز!

پایگاه خبری فوتبالی- سیامک نعمتی در 5 بازی گذشته با پیراهن نساجی، دو بار با دریافت کارت زرد دوم در یک مسابقه از زمین بازی اخراج شده است.   

به گزارش فوتبالی، وینگر راست 30 ساله اسبق پرسپولیس، در فصل نقل و انتقالاتی امسال از تراکتور تبریز جدا شد و به نساجی مازندران پیوست. او اما تا به این جای کار و پس از گذشت 5 بازی از لیگ بیست و چهارم، در دو بازی پیاپی با دریافت کارت زرد دوم، توسط داور مسابقه از زمین اخراج شده تا بی‌تمرکز بودنش بیش از هر زمان دیگری معلوم شود. 

نعمتی فوتبال حرفه‌ای را با بازی در پیکان آغاز کرد و   در 77 بازی با پیراهن این تیم، هرگز از زمین مسابقه اخراج نشد. پس از پیکان به پرسپولیس رفت و در طی 123 بازی در لیگ برتر با پیراهن این تیم ، تنها یک بار از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد. 

پس از پرسپولیس به تراکتور رفت و در 23 بازی در لیگ برتر برای این تیم، یک بار با کارت قرمز جریمه شد. حضورش در نساجی اما کاملا متفاوت از آمار قبلی است. او هفته چهارم و دیدار مقابل چادرملو در دقیقه 29 از داور کارت زرد گرفت اما باز هم در دقیقه 98 با کارت زرد دوم جریمه شد و با اخراج از زمین مسابقه، دیدار هفته پنجم در مقابل استقلال را از دست داد. 

او هفته ششم و در مقابل شمس آذر قزوین به میدان رفت و در دقایق 12 و 39 با دریافت دو کارت زرد، از زمین مسابقه باز هم اخراج شد تا در دو بازی پیاپی در لیگ بیست و چهارم، به اندازه کل دوران بازی‌اش در لیگ برتر، از داوران مسابقه کارت قرمز دریافت کرده باشد.  

نعمتی حالا بازی هفته بعد در مقابل ملوان بندر انزلی را نیز از دست داده است و باید دید تمرکز نعمتی چه زمانی به سطح گذشته برمی‌گردد و اخراج‌های پر شمار او در مسابقات مختلف کجا به پایان می‌رسد!

7899