ترابی اخراج شد؛ VAR علیه تراکتور در فولادشهر

ترابی اخراج شد؛ VAR علیه تراکتور در فولادشهر

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی ترابی به دلیل انجام خطای خشن توسط داور مسابقه اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس ترین بازی های هفته ششم لیگ برتر، سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تراکتور رفته که این دیدار جذاب خیلی زود حواشی خود را هم داشته است.

اصلی ترین اتفاق این مسابقه تا بدینجا اخراج ستاره تراکتور توسط داور مسابقه است. جایی که مهدی ترابی در دقیقه ۲۳ با انجام خطای خشن بر روی محمدمهدی محبی با کارت قرمز داور مواجه شده و از زمین مسابقه اخراج شد.

البته وحید کاظمی، قاضی میدان، ابتدا ترابی را با کارت زرد جریمه کرده بود که VAR به این صحنه ورود کرد و پس از فراخواندن داور به بازبینی صحنه، کاظمی خطای ترابی بر روی محبی را خطای خشن تلقی کرد و کارت زرد خود را برگردانده و با کارت قرمز مستقیم، ستاره تی‌تی‌ها را جریمه کرد تا گزارشگر واحد اصفهان با خوشحالی بیان کند که کمک داور ویدیویی برای تشخیص چنین صحنه‌هایی لازم است!

اخراجی که مطمئناً کار قرمزها را در ادامه بازی در فولادشهر سخت خواهد کرد و باید دید دراگان اسکوچیچ چه تدبیری برای ۶۵ دقیقه باقی مانده تیمش با ۱۰ نفر خواهد اندیشید.

این دومین اخراجی تراکتور در طول فصل جاری پس از امیرحسین حسین‌زاده است و بدین ترتیب مهدی ترابی بازی بعدی لیگ برتری پرشورها برابر تیم تحت هدایت سرمربی سابق خود یعنی فولاد را از دست داد.

1997