هفته اول لیگ برتر فوتسال زنان؛ دوئل مدعیان را سایپا برد، دوئل نفتی ها را آبادان

هفته اول لیگ برتر فوتسال زنان؛ دوئل مدعیان را سایپا برد، دوئل نفتی ها را آبادان

پایگاه خبری فوتبالی- هفته اول لیگ برتر فوتسال زنان امروز با چهار مسابقه در چهار شهر مختلف آغاز شد. هرچند هنوز تیم ها به نظر سنگین می آیند اما هفته اولِ جذابی بود.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتسال زنان از امروز کار خود را آغاز کرد. هفته اول این رقابت ها امروز برگزار شد که همراه با نتایج جالبی بود.

رایزکو صفادشت- سایپا؛ نارنجی پوشان با برد شروع کردند

در صفادشت سایپا در حالی که یک بر صفر از رایزکو عقب بود در پایان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود تا شاگردان شریف اولین برد خود را کسب کنند. رایزکو و سایپا از تیم های پر مهره لیگ به حساب می آیند و دیدارشان بسیار مهم بود.

نفت آبادان- نفت امیدی؛ نبرد نفتی ها را آبادان برد

پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان امروز مقابل تیم تازه صعود کرده نفت امیدیه قرار گرفت و توانست این تیم را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد. نفتی های آبادان حالا برای حریفان خود خط و نشان کشیدند و نشان دادند برای قهرمانی مجدد به این مسابقات آمده اند.

فولاد هرمزگان- ملی حفاری اهواز؛ جنوبی ها پا پس نکشیدند

در هرمزگان تیم تازه صعود کرده فولاد، مقابل ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در حالی که دو بر یک پیش بود نتوانست مقابل تجربه اهوازی ها برتری خود را حفظ کند و تن به مساوی ۲ بر ۲ داد. ملی حفاری در اواخر این دیدار با اخراج یک بازیکن خود چهار نفره شد.

مهرعظام- مس رفسنجان؛ سه امتیاز سوغات رفسنجانی ها از تهران

در تهران تیم های مهرعظام و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند. دو تیمی که دیر بسته شدند و شرایط سختی برای حضور در لیگ برتر فوتسال داشتند. این دیدار که پر گل و جذاب دنبال شد در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رفسنجانی ها خاتمه یافت تا این تیم دشت اول خوبی داشته باشد. 

با توجه به اینکه لیگ برتر فوتسال زنان ۹ تیمی است تیم فوتسال سپاهان در این هفته با قرعه استراحت رو به رو شد. هفته دوم این رقابت ها جمعه هفته بعد برگزار می شود.

۶۰۰۱