پیش‌بازی فولاد - ذوب‌آهن؛ یحیی باز هم از ربیعی امتیاز می‌گیرد؟

پیش‌بازی فولاد - ذوب‌آهن؛ یحیی باز هم از ربیعی امتیاز می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم فولاد و ذوب آهن برای بالانشین شدن در جدول لیگ برتر نیازمند برد بازی فردا هستند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته ششم لیگ برتر، فولاد خوزستان در اهواز میزبان ذوب آهن اصفهان است. دیداری که تقابل اندیشه‌های یحیی گل محمدی و محمد ربیعی خواهد بود که کسب سه امتیاز در آن، می‌تواند هر کدام از دو تیم را به جمع تیم‌های بالانشین جدول اضافه کند.

فولاد هفته گذشته موفق به شکست هوادار در تهران شد تا با کسب سه امتیاز شرایط خود را نسبتاً سر و سامان بخشد و حالا شاگردان یحیی گل محمدی که ۸ امتیازی هستند، بهترین فرصت را برای رسیدن به پرسپولیس ۱۱ امتیازی دارند و باید دید می‌توانند در این مسابقه هم برنده باشند یا نه.

در سمت مقابل ذوب آهن هم تیمی است که در دو هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است. گاندوها در تبریز موفق به شکست تراکتور شدند و در دربی اصفهان به تساوی رسیدند تا اولین تیمی باشند که از سپاهان در فصل جاری امتیاز می‌گیرند و باید دید در اهواز برابر شاگردان گل محمدی چه خواهند کرد.

نکته جالب، آمار تقابل های دو سرمربی است؛ جایی که از ۸ رویارویی یحیی گل محمدی و محمد ربیعی، این سرمربی فولاد بوده که ۵ مرتبه برنده شده و ۳ بازی هم به تساوی رسیده تا سرمربی کنونی ذوب آهن هیچ گاه موفق به شکست دادن گل محمدی نشده باشد.

نتیجه هفته گذشته: فولاد در تهران با یک گل از سد هوادار گذشت و ذوب آهن در اصفهان به تساوی یک بر یک مقابل سپاهان رسید.

وضعیت در جدول: فولاد با ۸ امتیاز پنجم است و ذوب آهن با ۷ امتیاز هفتم است.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران

فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان

شنبه ۷ مهر ساعت ۱۹

ورزشگاه شهدای فولاد

تیم داوری: ایمان کهیش - علیرضا طاهرخانی - صادق رستمی‌پور - علی سام

1997