بازیکن‌های مشترک سپاهان و تراکتور؛ گروه 3+4

بازیکن‌های مشترک سپاهان و تراکتور؛ گروه 3+4

پایگاه خبری فوتبالی - هفته ششم لیگ 24 تحت الشعاع دربی 104 بود ولی در این هفته، یک بازی فوق العاده جذاب دیگر خواهیم داشت: رویارویی سپاهان و تراکتور در اصفهان.

به گزارش فوتبالی، دو تیمی که در این فصل، نتایج خوبی گرفته و جزو بالانشینان هستند. فاصله امتیازی دو تیم 3 امتیاز است و این یعنی برد تراکتور، آنها را به سپاهان می رساند. این رویارویی 3+4 بازیکن ویژه دارد: 4 بازیکن سپاهان با سابقه بازی برای تراکتور و 3 تراکتوری با سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان.

* رضا اسدی

    زننده تک گل رویارویی برگشت لیگ 22 در تبریز، رضا اسدی بود که دروازه سپاهان را از روی نقطه پنالتی باز کرد و جام قهرمانی را از تیم فعلی‌اش، گرفت. مسیر حرکتی او بین تیمها، جالب است: از سپاهان به نفت، از آنجا به سایپا، از سایپا به تراکتور، ادامه بازی در خارج از کشور، حضور در پرسپولیس و بازهم تراکتور و حالا سپاهان. اسدی با پیراهن تراکتور 16 گل در لیگ برتر زده و آمار کلی‌اش در همه رقابتها، 18 گل و 4 پاس گل در 59 بازی است.

* کاوه رضایی

بازیکنی که محل مناقشه ویژه‌ای بین سپاهان و تراکتور بود و درنهایت با صدور رای به نفع او تمام شد. رضایی به دلیل پر بودن لیست استقلال، نتوانست برای این تیم بازی کند و راهی تراکتور شد. و سپس با فسخ قراردادش و نیم‌فصل، بیرون ماندن به سپاهان پیوست. او در 7 بازی برای تبریزی‌ها، 2 گل در لیگ برتر زد و روزگار خوبی را سپری نکرد. ۲۳ بهمن 1401 بود که سرمربی وقت تراکتور (پاکو خمز) اعلام کرد کاوه رضایی دیگر جایی در فهرست تراکتور ندارد.

* هادی محمدی

پس از اتفاقات عدم حضورش برابر استقلال در آخرین بازی لیگ 22 و شکست 7 یک تراکتور، در ابتدای فصل قبل خودش پول رضایتنامه‌اش را پرداخت کرد و با ترک تراکتور راهی سپاهان شد. محمدی از ذوب‌آهن به تراکتور رفت تا خدمت سربازی‌اش را بگذراند. بعد از گرفتن کارت پایان خدمت به ذوب‌آهن برگشت ولی در ابتدای لیگ بیستم مجددا راهی تبریز شد تا پیراهن تراکتور را به تن کند. او با پیراهن تراکتور، آمار 4 گل و 2 پاس گل در 105 بازی ثبت کرد.

* رضا شکاری

حضور جالبی در تبریز و تراکتور نداشت و خیلی زود آنجا را ترک کرد. در ابتدای فصل قبل، هر دو تیم را به عنوان مشتری دست به نقد داشت و گل‌گهر هم انتخاب نهایی را برعهده خودش گذاشت و درنهایت شکاری راهی سپاهان شد و به تراکتور، برنگشت. او به عنوان یک وینگر و بازیکنی هجومی، 16 بازی برای تراکتور انجام داد ولی نه گل زد و نه پاس گل داد. درحقیقت استارت درخشش شکاری در لیگ برتر وقتی زده شد که تراکتور را ترک کرد. 

* شجاع خلیل‌زاده

او از مس کرمان به سپاهان رفت، سپس سپاهان را برای گذراندن خدمت سربازی به مقصد تراکتور ترک کرد. دوباره به سپاهان برگشت، سپس پرسپولیسی شد. و درنهایت پس از پوشیدن پیراهن الریان و الاهلی در قطر، به تراکتور برگشت. 

خلیل‌زاده در 68 بازی برای سپاهان، هرگز گل نزد ولی در تساوی یک یک برابر تراکتور در لیگ چهاردهم، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد در دیداری که در مهر ماه برگزار شد.

* دانیال اسماعیلی‌فر

دومین مقطع حضور اسماعیلی‌فر در تراکتور از ابتدای این فصل استارت خورد. بازیکی که در لیگ‌های 20 و 21 پیراهن سپاهان را به تن داشت و دوران خوبی را با این تیم سپری کرد. او در 74 بازی برای سپاهان در همه رقابتها توانست 9 گل بزند و 11 پاس گل بدهد که برای یک مدافع راست، آمار خوبی است. اسماعیلی‌فر سابقه گرفتن اخطار در رویارویی بین سپاهان و تراکتور را دارد ولی گلی در این مصاف نزده و پاس گلی هم به نامش ثبت نشده است.

* عارف غلامی

مدافع 27 ساله سابق استقلال، پس از تقریبا یک فصل دوری از ایران حالا با پوشیدن پیراهن تراکتور به لیگ برتر بازگشته است. غلامی سابقه بازی برای سپاهان در لیگ‌های 16 و 17 را دارد. درمجموع غلامی 34 بازی برای سپاهان در همه رقابتها انجام داده و یک پاس گل داده است. غلامی در لیگ شانزدهم، 15 بازی برای سپاهان زیرنظر ویسی و کرانچار انجام داد. در لیگ هفدهم هم تقریبا چنین آماری داشت و 17 بار در لیگ برتر به زمین رفت.

5390