موضع واضح کاپیتان پرسپولیس در دربی؛ من به استقلال نمی‌بازم!

موضع واضح کاپیتان پرسپولیس در دربی؛ من به استقلال نمی‌بازم!

پایگاه خبری فوتبالی- یک دربی دیگر هم تمام شد و باز هم امید عالیشاه به استقلال نباخت!

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه که برای سومین فصل متوالی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو می‌بندد در دربی صد و چهارم یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس در زمین بود و اگرچه در دقایق پایانی بازی به علت مصدومیت تعویض شد اما در طول حضورش در مسابقه عملکرد خوب و کم‌خطایی داشت. 

عالیشاه که سال‌های زیادی است پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند و بیش از یک دهه برای قرمزها توپ می‌زند تاکنون تنها در 15 دربی حاضر بوده که در هیچ‌کدام از آن‌ها در جریان مسابقه شکست نخورده است! از مقطعی که عالیشاه پرسپولیسی شده استقلال تنها در دو مسابقه موفق شده در جریان بازی قرمزها را شکست بدهد که از قضا عالیشاه در هر دو تای آن غایب بوده است!

این مدافع باتجربه که خودش سابقه زدن 3 گل حساس به استقلال در دربی‌های مختلف را دارد فاصله خود را با احمدرضا عابدزاده که تا پیش از او «نبازترین» بازیکن تاریخ دربی‌ها بود را بیشتر می‌کند. او در اراک یک پیام واضح را صادر کرد با این مضمون که " من به استقلال نمی‌بازم!" 

عالیشاه در این 16 دربی موفق شده به 5 پیروزی و 11 تساوی دست پیدا کند. شایان ذکر است که دو شکست پرسپولیس در جام حذفی سال‌های اخیر مقابل استقلال چون در ضربات پنالتی رقم خورده باخت محسوب نمی‌شود.

امید اگر در 4 دربی دیگر برای پرسپولیس به میدان برود به رکورد بیشترین بازی در تاریخ دربی‌ها می‌رسد و از این حیث با علی پروین همسایه می‌شود!

9098