ستاره جوان بارسلونا، بهترین وینگر دنیا از نظر آقای گل فعلی لالیگا

ستاره جوان بارسلونا، بهترین وینگر دنیا از نظر آقای گل فعلی لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی این روزهای بارسلونا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از نظرش لامین یامال در حال حاضر بهترین وینگر دنیای فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، رابرت لواندوفسکی در این فصل شروع بسیار خوبی داشته است. او که فصل قبل دچار افت شده بود، حالا با آمدن هانسی فلیک و همکاری دوباره با او توانست به فرم ایده‌آل خودش بازگردد. او در هفت هفته ابتدایی لالیگا موفق شد برای تیمش 7 بار گلزنی کند و در صدر جدول گلزنان این لیگ قرار بگیرد. این ستاره 36 ساله لهستانی نشان داد که حتی با وجود بالا رفتن سنش هم می‌تواند همچنان بدرخشد.

اما نباید نقش لامین یامال را در اوج‌گیری دوباره لواندوفسکی فراموش کنیم. ستاره جوان بارسلونا توانایی بالایی در ایجاد موقعیت گلزنی برای هم‌تیمی‌هایش دارد و بیشترین پاس گل را میان بازیکنان شاغل در لالیگا در فصل جدید داده است. اگر یامال بتواند همین فرم خوب خودش را حفظ کند، لواندوفسکی موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست می‌آورد و خودش را در جمع مدعیان کسب عنوان آقای گلی نگه می‌دارد.

لواندوفسکی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که یامال بهترین وینگر حال حاضر دنیا است. او در این خصوص گفت: "از نظر من الان یامال بهترین وینگر جهان است، اما این خیلی مهم است که چطور دوران حرفه‌ای خودش را به اتمام برساند. من و دیگر کسانی که به او نزدیک هستند به او کمک می‌کنیم تا دوران خوبی را پشت سر بگذارد."

1428