منچسترسیتی در یک دادگاه علیه اتحادیه فوتبال انگلستان پیروز شد

منچسترسیتی در یک دادگاه علیه اتحادیه فوتبال انگلستان پیروز شد

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی توانست در دادگاه مربوط به تخلفات قانون APT پیروز شده است و اتحادیه فوتبال انگلستان را در این پرونده شکست داده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچسترسیتی و اتحادیه فوتبال انگلستان اخیرا در مسائل حقوقی درگیری‌های زیادی با همدیگر داشتند. پس از اخباری که در خصوص محکومیت منچسترسیتی و احتمال حذفش از لیگ برتر انگلیس و سایر رقابت‌ها منتشر شد، حالا گفته می‌شود که این باشگاه موفق شده است در یک پرونده دیگر که در خصوص تنظیم قراردادهای تجاری میان باشگاه‌ها و مالکان است، پیروز شود.

به گزارش نشریه تایمز، باشگاه منچسترسیتی موفق شد در پرونده مربوط به پرداخت هزینه‌های باشگاه از طرف مالکیت تبرئه شد و یک پیروزی مهم را در برابر اتحادیه فوتبال انگلیس به دست آورد. همچنین چند نشریه دیگر نیز این موضوع را تایید کردند. به گفته دیلی میل و بی‌بی‌سی اسپرت، در جلسه‌ای که امروز برگزار شد، اصلاحاتی در خصوص قوانین ATP صورت گرفت که باعث می‌شود منچسترسیتی در این پرونده موفق شود.

البته جنگ حقوقی منچسترسیتی و اتحادیه فوتبال انگلستان همچنان ادامه دارد و احتمالا در آینده اخبار بیشتری در خصوص دادگاه‌های دیگر منتشر شود. اما به هر روی، خبر پیروزی منچسترسیتی در پرونده ATP یک خبر خوشحال‌کننده برای هواداران این تیم به حساب می‌آید و می‌تواند نوید پیروزی در پرونده‌های بعدی را بدهد.

1428