شرطی که شزنی برای آمدن به بارسلونا گذاشته است

شرطی که شزنی برای آمدن به بارسلونا گذاشته است

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر وویچک شزنی دروازه بان لهستانی در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قرار دارد اما او به همین راحتی ها هم قبول نکرده است که به بارسلونا بیاید و شرط و شروط خاص خودش را داشته است.

به گزارش فوتبالی ، با مصدومیت مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا در بازی مقابل ویارئال، آبی و اناری ها به دنبال این هستند که یک دروازه بان جدید را به خدمت بگیرند. در حقیقت تراشتگن این فصل را به طور کامل از دست می دهد و بارسا می خواهد یک دروازه بان به جای او داشته باشد تا تمام فشار روی ایناکی پنیا نباشد.

به نقل از کادناسر، شزنی در روند صحبت هایی که باشگاه بارسلونا داشته است، یک پیام هم به رابرت لواندوفسکی داده است. شزنی در این پیام به مهاجم لهستانی بارسلونا گفته است:" اگر دروازه بان اول تیم نباشم و در ترکیب فیکس قرار نگیرم به بارسلونا نمی آیم." در حقیقت شزنی می خواهد دروازه بان اول بارسلونا تا انتهای فصل جاری باشد و همواره فیکس باشد.

لواندوفسکی و شزنی هموطن هستند و رابرت لواندوفسکی سعی کرده است که شزنی را راضی کند تا به بارسلونا بیاید و با او حرف زده است. شزنی از سال 2017 تا 2024 دروازه بان یوونتوس بوده است. او در حال حاضر 34 سال سن دارد.

1471