رنگ پیراهن سوم رئال مادرید برای فصل آینده مشخص شد

رنگ پیراهن سوم رئال مادرید برای فصل آینده مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید در فصل آینده از ترکیب رنگ‌های آبی و سفید در طراحی پیراهن سوم خودش استفاده می‌کند.

به گزارش فوتبالی، طراحی پیراهن برای تیم‌های بزرگ اروپایی یکی از موضوعات حائز اهمیت به حساب می‌آید. باشگاه‌های بزرگ اروپایی درآمد زیادی از طریق فروش پیراهن‌های خود به دست می‌آورند و هرچه طرح پیراهن‌هایشان زیباتر و جذاب‌تر باشد، سود بیشتری هم خواهند کرد. هر ساله تیم‌ها سعی دارند به هر شکل ممکن درآمد خود را از فروش پیراهن افزایش دهند و افراد زیادی را به طرح پیراهن خود جذب کنند.

رئال مادرید هم یکی از پرطرفدارترین تیم‌های جهان است. به استناد تعداد دنبال‌کننده در شبکه‎‌های اجتماعی، این تیم اسپانیایی پرطرفدارترین تیم در جهان است. این باشگاه هر ساله درآمد زیادی هم از راه فروش پیراهن به دست می‌آورد. ستاره‌های سرشناسی که در این تیم بازی می‌کنند، نقش تاثیرگذاری در این درآمدزایی دارند. به طور مثال پیراهن بازیکنی مثل کیلیان امباپه بیشتر از بازیکنان معمولی فروخته می‌شود و این یک سود برای باشگاه رئال مادرید است.

طراحان پیراهن رئال مادرید از حالا کار خود را برای پیراهن فصل آینده این تیم آغاز کردند. به گفته فوتی هدلاینز، در پیراهن سوم فصل آینده رئال مادرید از دو رنگ آبی و سفید استفاده خواهد شد.

1428