انزونزی - چیکالشی؛ دیدار هم‌تیمی‌های قونیه‌اسپور در اصفهان!

انزونزی - چیکالشی؛ دیدار هم‌تیمی‌های قونیه‌اسپور در اصفهان!

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن خارجی سرشناس سپاهان و تراکتور، فصل گذشته هم تیمی بودند.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم های سپاهان و تراکتور از حیث رویارویی بازیکنان خارجی نامدار و گران قیمت دو تیم هم قابل توجه است. دو تیمی که بازیکنانی نظیر استیون انزونزی، ریکاردو آلوز، ابوبکر کامارا، تومیسلاو اشترکال، برایان دابو، ایگور پوستونسکی و… را در اختیار دارند.

اما شاید جالب ترین رویارویی بین بازیکنان خارجی دو تیم، رویارویی استیون انزونزی با سوکول چیکالشی باشد؛ دو بازیکنی که فصل گذشته در تیم قونیه اسپور ترکیه با همدیگر هم‌تیمی بودند و حالا باید فرسنگ‌ها دورتر از شهر قونیه و در اصفهان همدیگر را ملاقات کنند.

انزونزی فرانسوی با سابقه قهرمانی در جام جهانی با فرانسه، نام بزرگی است که به فوتبال ایران آمده و باید دید در ادامه فصل خواهد توانست همانند آوازه‌اش به درد طلایی پوشان اصفهانی بخورد یا نه.

در سمت مقابل چیکالشی آلبانیایی هم مهاجمی است که تی‌تی‌ها با هزار امید و آرزو وی را جذب کردند ولی این مهاجم ۳۵ ساله هنوز پایش به گلزنی باز نشده و باید دید در ادامه فصل شرایط برای وی چگونه پیش خواهد رفت.

دو هم تیمی سابق که باید در فولادشهر مقابل یکدیگر قرار بگیرند و بهترین فرصت و بازی ممکن را برای شروع درخشش خود در لیگ برتر ایران پیش رو دارند.

1997