گلاره ناظمی مسئول برگزاری لیگ فوتبال زنان: نام لیگ‌ برتر به هیچ وجه تغییر نمی کند

گلاره ناظمی مسئول برگزاری لیگ فوتبال زنان: نام لیگ‌ برتر به هیچ وجه تغییر نمی کند

پایگاه خبری فوتبالی- هرچه به شروع لیگ برتر فوتبال زنان نزدیک تر می شویم ابهامات برگزاری این لیگ‌ بیشتر می شود. گلاره ناظمی مسئول برگزاری لیگ فوتبال زنان در گفت و گویی با پایگاه خبری فوتبالی به برخی مسائل پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال زنان قرار است از روز بیست و هفتم مهر ماه آغاز شود. لیگی که تعداد تیم های آن مشخص است اما اینکه چه تیم هایی این تعداد را تشکیل می دهند مشخص نیست. گلاره ناظمی مسئول برگزاری لیگ فوتبال زنان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتبالی پاسخ برخی مسائل را داد.

ناظمی درباره اینکه گفته می شد ممکن است نام لیگ برتر که کوثر است به نام ملیکا محمدی فقید تغییر کند گفت: ملیکا برای همه ما عزیز است اما در هیچ کجای دنیا چنین چیزی نیست که نام لیگ تغییر کند. نام لیگ ما کوثر است و کوثر هم می ماند اما همان طور که پارسال گفتم، هفته هفتم لیگ برتر به نام ملیکا محمدی عزیز است تا نامش همیشه جاودان بماند.

گلاره ناظمی درباره تیم های حاضر در لیگ برتر هم گفت: ما روز یکشنبه هشتم مهرماه مراسم قرعه کشی را برگزار می کنیم. اگر تیمی بخواهد انصراف دهد باید تا روز شنبه این کار را انجام دهد چرا که اگر قبل از قرعه کشی انصراف دهد می تواند سال بعد در دسته اول شرکت کند ولی اگر بعد از قرعه کشی انصراف دهد و نظم لیگ ما را بر هم بزند، سال بعد دو رده سقوط می کند و باید در دسته دوم حضور پیدا کند.

ناظمی درباره اینکه اگر تیمی انصراف دهد چه تیمی جایگزینش می شود هم گفت: ما هدفمان برگزاری لیگ ده تیمی است و اگر تیمی انصراف دهد به سراغ تیم نهم فصل قبل لیگ برتر می رویم. اگر بیشتر از یک تیم انصراف دهد برای تیم دوم تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال هم گفت: استقلال قطعا در لیگ دو تیم داری می کند اما پرسپولیس ممکن است با یکی از باشگاه های دسته اولی به توافق برسد و در دسته یک حضور پیدا کند اما درباره حضورشان در لیگ برتر اصلا صحبتی نشده است.

گلاره ناظمی در پایان درباره پایان نقل و انتقالات گفت: معمولا نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال زنان پس از هفته دوم به پایان می رسد و امسال هم همین رویه ادامه دارد. هفته دوم ما چهارم آبان برگزار می شود و نقل و انتقالات هم پنجم آبان که شنبه است به پایان می رسد.

6001