دو دیدار قبلی اسکوچیچ با سپاهان با دستاورد ۶ امتیازی!

دو دیدار قبلی اسکوچیچ با سپاهان با دستاورد ۶ امتیازی!

پایگاه خبری فوتبالی - دراگان اسکوچیچ دو رویارویی قبلی خود با سپاهان را برنده بوده است.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم های سپاهان و تراکتور یکی از حساس ترین بازی های هفته است که فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد. دیداری که برنده آن می‌تواند در پایان هفته ششم به عنوان صدرنشین لیگ برتر معرفی شود.

اما نگاهی به آمار سرمربیان دو تیم نشان می‌دهد که دراگان اسکوچیچ در رویارویی با طلایی پوشان اصفهانی موفق عمل‌ کرده است. سرمربی سابق تیم ملی در ۶ رویارویی با سپاهان با تیم های مختلف موفق به کسب ۳ پیروزی و ۲ تساوی شده و فقط یک بار مقابل زردپوشان شکست خورده که به سال‌ها قبل بازمی‌گردد.

اما حاصل دو رویارویی قبلی اسکوچیچ با سپاهان دو پیروزی برای سرمربی کروات بوده است. دراگان آخرین بار به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان قرار گرفته و این تیم را با نتیجه ۴ بر ۲ در آبادان شکست داده است. قبل‌تر از این مسابقه هم فولاد خوزستان با هدایت اسکوچیچ با نتیجه یک بر صفر مقابل سپاهان برنده شده است.

اسکوچیچ سه بازی هم با سپاهان در اصفهان داشته که شکستی را تجربه نکرده است. حاصل این سه رویارویی هم دو تساوی بوده و یک بار هم اسکوچیچ با ملوان موفق به شکست سپاهان در اصفهان شده تا در مجموع اسکو سرمربی موفقی برابر طلایی پوشان باشد و باید دید بازی فردا چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

1997