چلسی به دنبال جذب ستاره 24 ساله بایر لورکوزن

چلسی به دنبال جذب ستاره 24 ساله بایر لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی برای تقویت خط حمله خود تصمیم دارد ویکتور بونیفیس، ستاره خط حمله بایر لورکوزن را به تیم خود اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نقاط ضعف چلسی در فصل گذشته نبود یک مهاجم گلزن در نوک پیکان خط حمله این تیم بود. تیمی که تحت هدایت مائوریتسیو پوچتینو نتوانست به اهدافی که مدیران باشگاه در سر داشتند برسد. چلسی در این فصل اما شروع بسیار خوبی داشت و انزو مارسکا توانست امیدها را در میان هواداران چلسی زنده کند. این تیم پس از شکست در هفته نخست مقابل منچسترسیتی، دیگر طعم شکست را نچشید و حالا در جمع تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی قرار دارد.

اما هنوز مساله نبود مهاجم نوک باکیفیت حل نشده است. چلسی در تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا ویکتور اوسیمن را به خدمت بگیرد، اما در نهایت این بازیکن به صورت قرضی راهی گالاتاسرای شد تا چلسی یک فصل دیگر هم مهاجم نوک کلاسیک نداشته باشد.

حالا اما ویکتور بونیفیس، هم‌وطن ویکتور اوسیمن و مهاجم 24 ساله بایر لورکوزن مورد توجه چلسی قرار گرفته است. به نقل از رسانه تیم تاک، بونیفیس یکی از گزینه‌های چلسی برای تقویت خط آتش است. این مهاجم فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در ترکیب بایر لورکوزن داشت و نقش موثری در قهرمانی این تیم در بوندسلیگا داشت.

1428