جانشین احتمالی آرنولد در لیورپول از بوندس‌لیگا می‌آید

جانشین احتمالی آرنولد در لیورپول از بوندس‌لیگا می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول می‌خواهد در صورت جدایی مدافع ملی‌پوش ۲۵ ساله انگلیسی خود، مدافع راست هلندی ۲۳ ساله بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider در صورتی که ترنت الکساندر-آرنولد لیورپول را ترک کند؛ جرمی فریمپونگ، ستاره بایرلورکوزن در صدر فهرست قرمزهای لیورپول برای جانشینی او قرار دارد.
این در حالی است که فوتبال اینسایدر نوشت، الکساندر-آرنولد تنها در صورتی قرارداد جدیدی را با لیورپول امضا خواهد کرد که احساس کند باشگاه با جاه‌طلبی‌هایش مطابقت داشته است.
این بازیکن ۲۵ ساله اخیراً به رسانه‌ها گفت: اگر صادق باشم، مهم‌ترین موضوع، کسب جام‌ها است. من می‌خواهم جام‌ها را ببرم، من بازیکنی هستم که انگیزه بالایی برای بردن جام‌ها و نخبه بودن دارم.
قرارداد فعلی این مدافع راست، در پایان فصل ۲۰۲۴-۲۵ به پایان می‌رسد.
به همین دلیل باشگاه لیورپول، فریمپونگ ۲۳ ساله را پس از درخشش در فصل ۲۰۲۳-۲۴ برای لورکوزن، در نظر گرفته است. لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو موفق به کسب قهرمانی لیگ و جام حذفی آلمان شده است.
اعتقاد بر این است که اگر فریمپونگ تصمیم به ترک آلمان بگیرد، قرمزها تنها یکی از چندین باشگاه لیگ برتر انگلیس خواهند بود که برای امضای قرارداد با او رقابت خواهند کرد.
این مدافع راست ملی‌پوش هلندی تا اینجای فصل جاری، ۷ بازی انجام داده و یک گل و ۴ پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده است. او عمدتاً به عنوان مدافع کناری در سیستم آلونسو در لورکوزن بازی می‌کند.
فریمپونگ پس از تمدید قرارداد در اکتبر ۲۰۲۳، تا ماه جون ۲۰۲۸ با لورکوزن قرارداد دارد.
 
1033