عکس؛ پیراهنی که بازیکنان بارسلونا برای حمایت از تراشتگن پوشیدند

عکس؛ پیراهنی که بازیکنان بارسلونا برای حمایت از تراشتگن پوشیدند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا در هفته هفتم از رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف ختافه رفت و این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر بارسا به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی خبری از حضور مارک آندره تراشتگن نبود و ایناکی پنیا دروازه بان بارسلونا در این بازی بود. علت این قضیه هم این بود که تراشتگن در بازی بارسلونا مقابل ویارئال از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و همین آسیب دیدگی موجب شده است که او حدود هشت ماه از میادین دور باشد و به نظر می رسد که او این فصل را به طور کامل از دست داده است.

بازیکنان بارسلونا شب گذشته برای حمایت از مارک آندره تراشتگن، در ابتدای بازی پیراهن هایی ویژه بر تن کرده بودند. در حقیقت آن ها با پیراهن هایی که رویش نوشته بود "کاپیتان بسیار قوی " و یا " قوی باش کاپیتان " در مراسم پیش از شروع بازی حاضر شدند.

در حال حاضر ایناکی پنیا تبدیل به دروازه بان اول بارسلونا شده است و باید دید که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بارسا به سراغ جذب دروازه بان جدید می رود یا خیر. در حال حاضر نام شزنی پیرامون بارسا مطرح شده است. این دروازه بان لهستانی در حال حاضر بدون تیم است.

1471