نبردِ زیرپوستیِ دربی؛ گاریدو جدال لالیگایی‌ها را برد

نبردِ زیرپوستیِ دربی؛ گاریدو جدال لالیگایی‌ها را برد

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل شب گذشته مربیان در شهرآورد به سود سرمربی خارجی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، استقلال به مانند ۶ و سال نیم اخیر بازهم در بردن پرسپولیس ناکام ماند و نتوانست از پس رقیب سنتی خود بربیاید. 

جواد نکونام به هر زحمتی که بود خودش را روی نیمکت استقلال نگه داشت اما قبل از برگزاری دربی 104 به خوبی می‌دانست که این دیدار فوق‌العاده حیثیتی حکم دولبه شمشیر را برای او دارد. یا می‌کشد و زنده می‌ماند یا از پای در می‌آید! 

نکونام دربی را باخت و بعد از 5 بازی پیاپی که مقابل پرسپولیس شکست نخورده بود دوباره طعم شکست در برابر قرمزها را تجربه کرد. این ششمین باخت نکو مقابل پرسپولیس بود اما قطعا این شکست با همه 5 باخت قبلی متفاوت است! باخت در دربی نکونام را به باتلاقی فرو برده  که بعید است توان خروج از آن را پیدا کند!

نکونام سال‌ها در لالیگا بازی کرده اما به هیچ وجه ویژگی‌های فوتبال لالیگا را در خودش ایجاد نکرده است! خیلی‌ها معتقدند که او یک کپی معمولی از کارلوس کی‌روش است! نکونام در شرایطی مقابل پرسپولیس شکست خورد که هدایت این تیم برعهده خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی بود؛ سرمربی که در لالیگا فعالیت زیادی داشته و برای تیم‌های مهمی مثل ویارئال و رئال بتیس سرمربیگری کرده است! 

شاید این اتفاق را با این جمله بشود بهتر تعبیر کرد که " یک لالیگایی واقعی زیر پای یک  لالیگایی وطنی را خالی کرد و فرو رفتن او به یک بحران جدید با کمک پنالتی محمد حسین کنعانی زادگان مهر کرد! " 

9098