ادامه تلاش‌های منچستریونایتد برای جذب مدافع ملی‌پوش انگلیسی اورتون

ادامه تلاش‌های منچستریونایتد برای جذب مدافع ملی‌پوش انگلیسی اورتون

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچستریونایتد در سال آینده هم به تلاش‌های خود برای جذب مدافع ۲۲ ساله اورتون و تیم ملی انگلیس ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از HITC، منچستریونایتد همچنان علاقه‌مند به جذب جراد برانتویت است و شیاطین سرخ می‌خواهند او را در سال ۲۰۲۵ به اولدترافورد بیاورند.

یونایتد می‌خواست در تابستان امسال، برانتویت را به خدمت بگیرد اما اورتون از فروش این بازیکن ۲۲ ساله خودداری کرد. این مدافع جوان، تابستان امسال اولین بازی ملی خود را برای انگلیس انجام داد.

منچستریونایتد در تابستان امسال، لنی یورو و ماتییس د لیخت را به خدمت گرفت، اما علاقه آنها به برانتویت همچنان ادامه دارد. دن اشورث، مدیر ورزشی باشگاه منچستریونایتد کاملاً روی جذب برانتویت در سال آینده متمرکز شده است.

یونایتد تابستان آینده نمی‌خواهد قرارداد ویکتور لیندلوف و هری مگوایر را تمدید کند. یونایتد تلاش خود را روی سایر اهداف متمرکز خواهد کرد و برانتویت به گزینه اصلی آنها برای مرکز خط دفاع تبدیل شده است. اما یونایتد برای جذب این مدافع جوان، کار آسانی نخواهد داشت.

اورتون می‌خواهد برانتویت را با قراردادی جدید حفظ کند. آنها امیدوارند که اعلام موافقت دن فریدکین، مالک جدید باشگاه با عقد قرارداد جدید با این بازیکن ۲۲ ساله، او را متقاعد کند که در جمع آبی‌پوشان بماند.

اورتون آماده است تا برانتویت را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان خود تبدیل کند. اگر او با تمدید قرارداد فعلی خود که تا سال ۲۰۲۷ است، موافقت کند، به یکی از پردرآمدترین بازیکنان اورتون تبدیل خواهد شد. 

او هنوز در این فصل ظاهر برای اورتون به میدان نرفته زیرا یک عمل جراحی جزئی کشاله ران داشته و به‌تازگی برای بازی آماده شده است. او در هفته گذشته برای تیم فوتبال جوانان انگلیس به میدان رفت.

 

1033