قابی دیدنی از پاس گل نمایشی خرید جدید لیورپول

قابی دیدنی از پاس گل نمایشی خرید جدید لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور سوم از رقابت های جام اتحادیه انگلیس، لیورپول و وستهام یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، تیم آرنه اسلوت در این بازی نمایش درخشانی داشت و یک جشنواره گل به راه انداخت. فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی لیورپول که در تابستانی که گذشت از یوونتوس به لیورپول آمد، اولین بازی خود را به عنوان یار فیکس لک لک های آنفیلد انجام داد. او به عنوان بازیکن ثابت از ابتدا درون ترکیب لیورپول حضور داشت.

فدریکو کیه زا در این بازی در دقیقه 25 بود که به دیگو ژوتا پاس گل داد و به این ترتیب روی گل اول لیورپولی ها موثر بود. او این پاس گل را به شکلی نمایشی و شبیه به حرکت قیچی برگردان داد. در حقیقت کیه زا با یک حرکت آکروباتیک توپ را به دیگو ژوتا رساند و همین حرکت او در شبکه های اجتماعی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت.

به نظر می رسد که فدریکو کیه زا بتواند خودش را در ترکیب لیورپول جا بیندازد و برای تیم اسلوت به میدان برود. کیه زا در دقیقه 59 تعویض شد و جای خود را به صلاح داد.

تماشای خلاصه بازی لیورپول - وستهام

1471