رونمایی از سه نامزد جایزه بهترین سرمربی ماه لالیگا

رونمایی از سه نامزد جایزه بهترین سرمربی ماه لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - ماه سپتامبر میلادی هم به اواخر خود رسیده است و به زودی وارد ماه اکتبر می شویم و باید دید که در لیگ فوتبال اسپانیا در این ماه چه اتفاقاتی رخ می دهد و اوضاع به طور کلی به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، با به پایان رسیدن ماه سپتامبر لالیگا، سه نامزد نهایی جایزه بهترین سرمربی ماه لالیگا مشخص شده اند. این سه نفر هانس دیتر فلیک، کارلو آنچلوتی و ارنستو والورده هستند.

در حال حاضر تیم هانسی فلیک یعنی بارسلونا از هفت بازی ابتدایی خود در لالیگا موفق شده است هفت برد به دست بیاورد و به این ترتیب با بیست و یک امتیاز در صدر جدول لالیگا حضور داشته باشد. به نظر می رسد که هانسی فلیک به عنوان بهترین سرمربی ماه لالیگا انتخاب شود. کارلو آنچلوتی در این ماه تیمش عملکرد نسبتا خوبی داشت. رئال مادرید در تلاش است تا چهار امتیاز اختلافی که نسبت به بارسلونا دارد را جبران کند. رئال مادرید هم در این فصل هنوز تجربه شکست خوردن نداشته است و تنها دو بازی را در لالیگا مساوی کرده است.

اتلتیک بیلبائو با هدایت ارنستو والورده در این فصل از رقابت های لالیگا در حال حاضر در رده سوم قرار دارد. تیم او از هفت بازی، چهار برد، یک مساوی و دو باخت داشته است و با سیزده امتیاز سوم است.

1471