پیش‌بازی گل‌گهر - هوادار؛ تارتار به فکر بالانشینی در سیرجان

پیش‌بازی گل‌گهر - هوادار؛ تارتار به فکر بالانشینی در سیرجان

پایگاه خبری فوتبالی - گل‌گهر برای اضافه شدن به تیم‌های بالای جدولی نیازمند برد بازی فردای خود است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته ششم لیگ برتر، گل گهر در سیرجان میزبان هوادار تهران است. دیداری که سرمه‌ای پوشان سیرجانی در صورت کسب برد خانگی می‌توانند خود را وارد زمره تیم های بالای جدولی کنند.

گل‌ گهر که یک بازی معوقه هم دارد، توانسته از چهار بازی انجام گرفته خود، ۷ امتیاز کسب کند و شاگردان مهدی تارتار می‌توانند با کسب سه امتیاز خانگی بازی فردا، وارد جمع بالانشینان شوند و تارتار اصلاً دوست ندارد پس از تساوی در دربی استان کرمان، دوباره امتیاز از دست بدهد.

تیم میهمان این مسابقه اما هوادار تهران است. تیم قعرنشین لیگ برتر که هیچ بردی کسب نکرده و حتی موفق به گلزنی هم نشده تا شرایط برای سید مهدی رحمتی و شاگردانش بغرنج باشد و باید دید نوار ناکامی های تیم بنفش پایتخت در بازی فردا برچیده خواهد شد یا نه.

با اینکه هوادار در بازی برگشت فصل گذشته موفق به کسب اولین پیروزی تاریخ خود برابر گل گهر شد اما آخرین بازی برگزار شده بین دو تیم مربوط به جام حذفی است که تیم سیرجانی توانست با نتیجه پر گل ۵ بر صفر بنفش پوشان را شکست دهد. نکته دیگر درباره دیدار دو تیم اینکه، این مسابقه هیچ‌گاه با تساوی بدون گل همراه نبوده و همیشه گل داشته است.

نتیجه هفته گذشته: گل گهر در رفسنجان به تساوی بدون گل برابر مس رسید و هوادار در تهران با یک گل به فولاد باخت.

وضعیت در جدول: گل گهر با ۷ امتیاز ششم است و هوادار با ۲ امتیاز قعرنشین است.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران

گل گهر سیرجان - هوادار

جمعه ۶ مهر ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

تیم داوری: مهدی اجاقی - بهزاد پناهی - نجف پناهی - مسعود حقیقی

1997