تیم فلیک مقابل اوساسونا به رکورد تاریخی بارسلونا می‌رسد؟

تیم فلیک مقابل اوساسونا به رکورد تاریخی بارسلونا می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا تنها یک بازی تا رسیدن به رکورد تاریخی باشگاه بارسلونا در رقابت های لالیگا فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در هفته هفتم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و ختافه در ورزشگاه مونتجوئیک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

بلوگرانا در این فصل از رقابت ها هر هفت بازی ابتدایی خود در رقابت های لالیگا را برده است و بیست و یک امتیاز از این بازی ها به دست آورده است و صدرنشین جدول لیگ فوتبال اسپانیا است. بازی بعدی بارسلونا مقابل اوساسونا است. این بازی شنبه هفتم مهر ماه از ساعت 22:30 در چهارچوب هفته هشتم لالیگا برگزار می شود و بارسا در این بازی میهمان خواهد بود.

اگر بارسلونا مقابل اوساسونا هم به پیروزی برسد، به تعداد هشت برد پیاپی در آغاز لالیگا می رسد. رکورد تاریخی بارسلونا در این زمینه مربوط به فصل 2013/14 است. بارسا در آن فصل هم با هدایت تاتا مارتینو هشت برد پیاپی در شروع لالیگا به دست آورده بود و حالا بارسا در فصل 2024/25 تنها یک برد تا رسیدن به آن رکورد فاصله دارد.

1471