عکس؛ وقتی واران زیر نظر مورینیو کارش را در رئال مادرید شروع کرد

عکس؛ وقتی واران زیر نظر مورینیو کارش را در رئال مادرید شروع کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران روز گذشته بود که به طور رسمی اعلام کرد که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است و بازنشسته شده است.

به گزارش فوتبالی ، رافائل واران در سن 31 سالگی تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند. این در حالی است که بسیاری از مدافع ها در همین سن و سال به اوج دوران حرفه ای خود می رسند اما واران ترجیح داد که دیگر به فوتبال خود پایان بدهد.

بدون تردید بهترین زمان در دوران حرفه ای رافائل واران، سال هایی بود که او در رئال مادرید بازی می کرد. واران در سال 2011 از تیم لنس فرانسه با نظر زین الدین زیدان و با تایید ژوزه مورینیو به رئال مادرید پیوست. او در آن زمان در تمرینات رئال مادرید کارش را زیر نظر مورینیو شروع کرد. در این تصویر می بینیم که بازیکنانی مثل سرخیو راموس، کریستیانو رونالدو، مارسلو و ریکاردو کاروالیو حضور دارند. رئال مادرید در فصل 2011/12 با حضور این بازیکنان و با مربیگری مورینیو توانست با 100 امتیاز قهرمان لالیگا شود و رکوردی را از لحاظ امتیاز ثبت کند که هنوز شکسته نشده است.

واران در رئال مادرید چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و این قضیه به خوبی نشان می دهد که او بازیکن موفقی در رئال مادرید بوده است. او در سال 2021 رئال مادرید را به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد.

1471