عکس؛ بیشترین پنالتی کسب شده از فصل 2023-2024 در پنج لیگ معتبر اروپایی

عکس؛ بیشترین پنالتی کسب شده از فصل 2023-2024 در پنج لیگ معتبر اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از موضوعات مورد بحث این روزهای فوتبال اسپانیا و اروپا، پنالتی‎‌های متعددی است که به نفع رئال مادرید اعلام می‌شود، اما جالب است که بدانیم کهکشانی‌ها از ابتدای فصل گذشته از چند تیم بزرگ اروپایی کمتر پنالتی به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از شروع نسبتا ضعیفی که در این فصل داشت، حالا به ثبات مناسب در کسب نتیجه و ارائه بازی خوب رسیده است. آن‌ها در پنج بازی قبلی خود در تمامی رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی شدند و امیدها را برای رقم خوردن یک فصل رویایی دیگر زنده نگه داشتند. اما در این بین صحبت‌هایی از سوی رسانه‌ها مطرح می‌شود مبنی بر این که داوران به سود رئال مادرید سوت می‌زنند و این تیم از حمایت آن‌ها برخوردار است، اما جالب است بدانید که از ابتدای فصل گذشته تا به الان رئال مادرید از 6 تیم دیگر پنالتی کمتری نصیبش شده است.

در صدر این لیست اینتر قرار دارد. تیمی که از ابتدای فصل گذشته 15 بار پنالتی به دست آورده است. نراتزوری در این فصل تنها 1 پنالتی کسب کرده است. تیم‌های رم، چلسی، رن، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن هم دیگر تیم‌هایی هستند که پنالتی‌های بیشتری از رئال مادرید به دست آوردند. همچنین نام تیم‌های میلان، بایر لورکوزن و فیورنتینا نیز در این لیست دیده می‌شود.

1428