خون‌بازی در اراک؛ سر و صورت استقلالی‌ها سرخ شد! (عکس)

خون‌بازی در اراک؛ سر و صورت استقلالی‌ها سرخ شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سه بازیکن استقلال در بازی دربی مصدومیت‌های شدیدی را تجربه کردند.

به گزارش فوتبالی، جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته ششم لیگ برتر، دیدار شهرآورد پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهر اراک بود که در نهایت سرخ پوشان به لطف پنالتی دقیقه نودی گل شده توسط محمدحسین کنعانی زادگان توانستند با یک گل به برتری رسیده و حریف سنتی خود را با شکست راهی تهران کنند.

اما یکی از اتفاقات عجیب این بازی مصدومیت‌های سنگین بازیکنان استقلال بود. به طوری که خون از سر و صورت ستاره‌های آبی سرازیر می‌شد و کار کادر پزشکی این تیم را در این مسابقه فوق حساس سخت کرده بود.

همان دقایق ابتدایی بازی بود که گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال با مصدومیت از ناحیه سر مواجه شد تا ادامه بازی را با سری بانداژ شده سپری کند. بلانکو حتی پس از بانداژی که بر روی سرش انجام شد، باز هم خونریزی داشت تا کادر پزشکی استقلال دوباره برای مداوای وی راهی زمین مسابقه شود.

در ادامه همین ماجرا برای رافائل سیلوا، دیگر بازیکن خارجی آبی‌پوشان هم رخ داد و مدافع برزیلی با خونریزی از ناحیه سر و بینی مواجه شد تا چنین تصاویر ناراحت کننده‌ای از وی در این مسابقه به ثبت برسد.

اما این پایان خون‌بازی و مصدومیت‌های شدید استقلالی‌ها نبود و این بار یکی از بازیکنان ایرانی یعنی آرش رضاوند با خونریزی از ناحیه صورت مواجه شد و تحت مداوای پزشکان قرار گرفت تا شب باخت به پرسپولیس برای استقلالی‌ها همراه با سرخ شدن سر و صورت سه تن از ستاره‌های این تیم همراه باشد.

1997