پرسپولیسی‌ها علیه خرافات؛ ناگهان اراک محبوب شد!

پرسپولیسی‌ها علیه خرافات؛ ناگهان اراک محبوب شد!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس موفق شد در دربی صد و چهارم استقلال را شکست بدهد.  

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرده و تفکرات خوان کارلوس گاریدو کاملا در این تیم جا افتاده است. موضوعی که می‌تواند در ادامه راه نوید روزهای فوق‌العاده خوب را به هواداران پرسپولیس بدهد. قرمزها موفق شدند برای سومین بار در پنج دربی اخیر برنده شوند و البته شمار بردهای خود در این مسابقه سنتی را به عدد 28 برسانند. 

نکته بسیار مهمی که در دربی امشب رقم خورد این بود که پرسپولیسی‌ها به همه خرافات و شائبه‌هایی که درباره عدم نتیجه‌گیری این تیم در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک مطرح می‌شد پایان بخشیدند. 

نمی‌شود انکار کرد که پرسپولیس تا قبل از دربی در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک نتایج خوبی را نگرفته بود اما در پایان بازی این تیم مقابل آلومینیوم، افشین پیروانی و رضا درویش عنوان کردند که همه این مسائل خرافات و داستان‌ است و پرسپولیس به این چیزها توجهی ندارد.

حالا صحبت‌های این دو نفر مو به مو محقق شده و پرسپولیس توانست در تقابل با استقلال به برتری دست پیدا کند و در اراک رقیب سنتی خود را از پای در بیاورد. اتفاقی که همه هواداران پرسپولیس انتظار رقم خوردن آن را می‌کشیدند و حالا شاگردان گاریدو به نحو احسن موفق به انجام آن شدند. 

9098