مرد باتجربه نیمکت رئال مادرید دوباره قراردادش را تمدید می‌کند

مرد باتجربه نیمکت رئال مادرید دوباره قراردادش را تمدید می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تصمیم دارد قرارداد خود را باز هم با این باشگاه تمدید کند و مدت زمان طولانی‌تری هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، بدون شک یکی از بهترین سرمربیان نسل حاضر دنیای فوتبال و البته یکی از موثرترین مردان تاریخ فوتبال، کارلو آنچلوتی است. کسی که رکوردهای خاص و منحصربه‌فردی را به نام خودش کرده است. به طور مثال توانست در هر پنج لیگ معتبر اروپایی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و یا بیشترین تعداد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را میان تمامی سرمربیانی که در این مسابقات حضور داشتند، توانسته قهرمانی را تجربه کند. مرد باتجربه ایتالیایی دو مرتبه با میلان و سه بار با رئال مادرید توانست فوتبال اروپا را فتح کند که در نوع خودش رکورد فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید.

آنچلوتی اخیرا قرارداد خودش را با رئال مادرید تا سال 2026 تمدید کرد. او که در مقطعی مورد توجه فدراسیون فوتبال برزیل قرار گرفته بود، در نهایت تصمیم گرفت با کهکشانی‌ها به کار خود ادامه دهد و با پیشنهاد سلسائو مخالفت کرد. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که آنچلوتی قصد دارد بار دیگر قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند.

به نقل از آ اس، آنچلوتی نسبت به تمدید قرارداد دوباره با رئال مادرید بی‌میل نیست. همچنین چند خبرنگار دیگر هم تایید کردند که به احتمال فراوان سرمربی باتجربه ایتالیایی قرارداد جدیدی با سفیدهای چامارتین امضا کند.

1428