عالیشاه جایگزین اورونوف، ایوب روی نیمکت/ قاتل به صحنه جرم بازمی‌گردد!

عالیشاه جایگزین اورونوف، ایوب روی نیمکت/ قاتل به صحنه جرم بازمی‌گردد!

پایگاه خبری فوتبالی- ترکیب قرمزها برای دربی ۱۰۴ مشخص شد که امید عالیشاه جایگزین اورونوف در این دیدار است و ایوب العملود هم شرایط حضور در ترکیب ثابت را ندارد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت اوستون اورونوف ازبک در مصاف با آلومینیوم به امید عالیشاه، کاپیتان باسابقه سرخ‌ها فرصت درخشش دوباره در دربی را داده است. عالیشاه که در فینال جام حذفیِ دیوانه‌وارِ سه فصل پیش، گل قهرمانی پرسپولیس را به ثمر رساند تا یکی از دراماتیک‌ترین شهرآورد‌های چند سال اخیر را رقم بزند، امیدوار است که در این دیدار هم بتواند نقش مهمی در نتیجه‌گیری شاگردان گاریدو داشته باشد.

ایوب العملود مراکشی، دیگر ستاره این فصل سرخ‌پوشان در خط دفاعی پس از مصدومیت در بازی مقابل الاهلی، در روز‌های اخیر به تمرینات گروهی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر اضافه شده ولی همچنان آمادگی ۱۰۰ درصدی برای حضور در جمع یازده نفر اصلی مربی اسپانیایی را ندارد. 

غیبت ایوب، فرصت دوباره‌ای را به فرشاد فرجی، مدافع کم‌حاشیه پرسپولیسی‌ها داده ‌است تا پس از عملکرد قابل قبول برابر ایرالکو در قزوین و ثبت کلین‌شیت، بتواند در دربی‌ هم به خوبی جای خالی ایوب را پُر و سمت راست خط دفاعی سرخ‌پوشان را به دژی نفوذناپذیر تبدیل کند.

در نهایت باید دید که نبود اورونوف و عملود، چه تاثیری بر روی ذهنیت گاریدو و حتی رختکن تیمش می‌گذارد و آیا عالیشاه و فرجی می‌توانند از پس وظیفه مهمی که به آن مامور شده‌اند بربیایند یا خیر.

۵۷۹۳