انتخاب ستاره میلان از میان رونالدو و مسی مشخص شد

انتخاب ستاره میلان از میان رونالدو و مسی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین پولیشیچ ستاره میلان و تیم ملی امریکا در گفتگو با سایت گل گفت که لیونل مسی را بالاتر از کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن فوتبال دنیا می داند.

به گزارش فوتبالی، وینگر امریکایی در کوییز سایت گل مشارکت کرد تا ستارگان فوتبال دنیا را با هم مقایسه کند. پس از آن که پولیشیچ گفت که رونالدو را بهترین تمام کننده فوتبال دنیا می داند، با این پرسش مواجه شد که از بین ستاره پرتغالی و لیونل مسی، کدام را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا می داند.

پولیشیچ در نهایت بازیکن آرژانتینی را انتخاب کرد و او را به رونالدو ترجیح داد تا نشان بدهد که در مورد یکی از معروف ترین دوقطبی های دو دهه اخیر فوتبال دنیا، نظر مشخصی دارد. 

پولیشیچ در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده، چه کسی بوده، به انگولو کانته هافبک فرانسوی سابق چلسی اشاره کرد. او همچنین به زلاتان ایبراهیموویچ اسطوره سوئدی اشاره کرد که در حال حاضر از فوتبال بازنشسته شده است. وی در مقایسه میان زلاتان و رونالدینیو گفت که مهاجم سوئدی را ترجیح می دهد و در مورد تصمیمش گفت:" دلیلش این است که نمی خواهم زلاتان چیزی به من بگوید!"

البته در نهایت پولیشیچ در انتخاب میان فیگو و ایبراهیموویچ، اسطوره پرتغالی را انتخاب کرد هر چند که کریستین امیدوار است که این مسئله باعث دلخوری زلاتان به عنوان مشاور ورزشی میلان از او نشود. روسونری ها جمعه باید در ادامه لیگ ایتالیا به مصاف لچه بروند. 

4125