بارسلونا می‌خواهد فالکائوی جدید را به نیوکمپ بیاورد

بارسلونا می‌خواهد فالکائوی جدید را به نیوکمپ بیاورد

 پایگاه خبری فوتبالی- دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا می‌خواهد جواهر کلمبیایی لیگ برتر انگلیس را به نیوکمپ بیاورد.

به گزارش فوتبالی، دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته تا استعداد فوتبالی ناب و جوان استون ویلا یعنی جان دوران را به اردوگاه آبی‌واناری‌ها منتقل کند.

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، وضعیت مهاجم ۲۰ ساله کلمبیایی و شاگرد اونای امری در فصل جاری را به طور جدی زیر نظر دارد. دکو اقدام به تماس‌های تلفنی برای بررسی شرایط دوران کرده که نشان می‌دهد تصمیم او برای جذب این مهاجم جوان، جدی است.

درخشش دوران در این فصل از چشم هیچکس دور نمانده و از او به عنوان یکی از چهره‌های بزرگ بعدی فوتبال اروپا، نام برده می‌شود.

در بازاری که یافتن استعدادها و ستاره‌ها، سخت و گران است، استون ویلا خوش شانس بوده که دو غنیمت ارزشمند در اختیار دارد. از یک سو، اولی واتکینز با تجربه و از سوی دیگر، جواهر جدید کلمبیایی که در این فصل با درخششی غیرمنتظره وارد صحنه شده است.

جان دوران که "فالکائوی جدید" نامیده می شود، نشان داده که پتانسیل او فراتر از آنچه بوده که تاکنون نشان داده است. او با ۵ گل در این فصل، در فهرست گلزنان زیر ۲۱ سال پنج لیگ معتبر اروپایی، پیشی گرفته حتی فراتر از لمینه یامال و آندری سانتوس!

نکته قابل توجه این است که دوران در هیچ یک از ۵ بازی در فصل جاری لیگ برتر، از ابتدا به میدان نرفته است. با این وجود، او موفق شده هر ۳۳ دقیقه، یک گل به ثمر برساند که میانگینی بالاتر از ارلینگ هالند است!

 

1033