نام جانشین احتمالی تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد فاش شد

نام جانشین احتمالی تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد فاش شد

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچستریونایتد به سرمربی نیوکاسل به عنوان یکی از جانشینان احتمالی تن‌هاخ می‌اندیشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Football Insider، باشگاه منچستریونایتد پس از انتشار اخباری مبنی بر اختلاف ادی هاو، سرمربی نیوکاسل با هیئت مدیره باشگاه، از نزدیک به بررسی وضعیت و آینده او در این باشگاه می‌پردازد.

ادی هاو ۴۶ ساله پس از کناره‌گیری گرت ساوت‌گیت از هدایت تیم ملی انگلیس، یکی از گزینه‌های اصلی هدایت سه‌شیرها نیز بود اما تمایل چندانی به نشستن روی نیمکت تیم ملی نشان نداد.

هاو با پل میچل، مدیر ورزشی نیوکاسل درگیری داشته و همین موضوع، آینده بلندمدت او را روی نیمکت نیوکاسل در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. وب‌سایت انگلیسی Football Insiderفاش کرد که آینده هاو به دلیل مشکلات با مدیر ورزشی نیوکاسل و تغییر هیئت مدیره باشگاه در تابستان، نامعلوم است.

آماندا استیولی، مدیر و فعال اقتصادی بریتانیایی و همسر سرمایه‌دار ایرانی‌اش، مهرداد قدوسی در تابستان از هیئت مدیره باشگاه نیوکاسل فاصله گرفتند و سهام خود را در این باشگاه برای فروش می‌گذارند.

جدایی این زوج می‌تواند بر توان نیوکاسل در فصل نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی تاثیر بگذارد و به اختلافات هاو با باشگاه و نارضایتی او دامن بزند.

یونایتد در تابستان امسال ترجیح داد که اریک تن‌هاخ را روی نیمکت شیاطین سرخ نگه دارد. تن‌هاخ پس از شروعی متفاوت در رقابت‌های فصل جاری، همچنان در اولدترافورد زیر ذره‌بین است.

اگر یونایتد خارج از ۴ تیم برتر لیگ برتر در فصل جاری قرار بگیرد، موقعیت او بیشتر در اولدترافورد متزلزل می‌شود. هاو به عنوان مربی دیده می‌شود که برای منچستریونایتد مناسب خواهد بود.

هاو با سلسله‌ اقدامات و شیوه‌ای که با آن نیوکاسل را متحول کرده و سابقه قابل قبولش در فوتبال انگلیس و لیگ برتر، می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی نشستن روی صندلی لرزان تن‌هاخ باشد.

 

1033