پاسخ قاطع آرسنال به رئال مادرید در مورد مدافع فرانسوی

پاسخ قاطع آرسنال به رئال مادرید در مورد مدافع فرانسوی

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آرسنال در واکنش به علاقه شدید رئال مادرید به جذب ستاره ۲۳ ساله‌اش، اعلام کرده که مدافع فرانسوی‌اش فروشی نیست.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از FootballTransfers نمایش ویلیام سالیبا مدافع فوق ستاره توپچی‌ها، او را به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی در سرتاسر اروپا معرفی کرده است.

نمایش درخشان سالیبا، توجه غول‌های قاره سبز را معطوف او نموده است. یکی از این غول‌ها که علاقه زیادی به مدافع فرانسوی توپچی‌های لندن دارد، رئال مادرید است.

سفیدپوشان مادرید پس از انتقال لنی یورو به منچستریونایتد، قصد دارند در سال ۲۰۲۵ یک مدافع میانی جدید را در تابستان به خدمت بگیرند. با این حال، FootballTransfers می‌گوید آرسنال اعلام کرده که سالیبا به هیچ قیمتی برای فروش نیست و آرسنال مصمم است برای حفظ این بازیکن ۲۳ ساله با چنگ و دندان بجنگد.

رئال مادرید آماده است تا بازیکنی را برای معاوضه با آرسنال جهت راضی کردن توپچی‌های لندن برای انتقال سالیبا، ارائه کند. رودریگو به عنوان یک گزینه بالقوه پیشنهاد شده اما انتظار نمی‌رود این پیشنهاد، آرسنالی‌ها را راضی کند.

انتظار می‌رود که آرسنال در سال ۲۰۲۵، مذاکرات خود با سالیبا درباره قرارداد جدید را آغاز کند. این مدافع فرانسوی سال گذشته قرارداد جدیدی با توپچی‌های شمال لندن امضا کرد.

قرارداد فعلی او در سال ۲۰۲۷ به پایان می‌رسد، بنابراین آرسنال مجبور نیست به فشارهای رئال مادرید برای جذب مدافعش، تن در دهد.

 

1033