تاریخ بازگشت نیمار به میادین مشخص شد

تاریخ بازگشت نیمار به میادین مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژرژ ژسوس سرمربی باشگاه الهلال عربستان تمامی شایعات بازگشت نیمار به مستطیل سبز را رد و اعلام کرد که این ستاره برزیلی حداقل تا سال جدید میلادی از میادین به دور به خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، در اکتبر سال 2023، نیمار در جریان بازی های مقدماتی جام جهانی 2026، از ناحیه مینیسک به شدت مصدوم شد و تاکنون در حال ریکاوری است. اخیراً عکس ها و فیلم های زیادی از حضور نیمار در تمرینات الهلال منتشر شد و هواداران این تیم امیدوار بودند که به زودی ستاره 32 ساله را در زمین ببینند، اما ژرژ ژسوس آب پاکی روی دستان هواداران این تیم ریخت.

به نقل از سایت گل، ژرژ ژسوس به خبرنگاران گفت: "نیمار یک بازیکن مهم برای الهلال و حتی کل لیگ عربستان است، اما فعلاً نمی توانم تاریخ دقیق بازگشت او به میادین را اعلام کنم. ما در ژانویه، وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد تا ببینیم چه شرایطی دارد."

در هنگام بازگشت نیمار، الهلال باید سریعاً تغییری در لیست تیمش ایجاد کند. در لیگ عربستان، تیم ها حق دارند حداکثر از 8 بازیکن خارجی استفاده کنند و الهلال با توجه به مصدومیت نیمار، نام او را از لیست خط زد و مارکوس لئوناردو را از بنفیکا خریداری کرد. 

نیمار در لیست الهلال برای بازی های آسیایی حضور دارد.

4416