هشدار گواردیولا به مسئولان لیگ برتر انگلیس

هشدار گواردیولا به مسئولان لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد که هیچ انرژی صرف بازی های جام اتحادیه انگلیس نخواهد کرد و در بازی دور بعدی نیز با تیم دومش راهی میدان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته منچسترسیتی در رقابت های کارابائو کاپ به مصاف واتفورد رفت. پپ گواردیولا در این دیدار، 9 تغییر در ترکیب اصلی تیمش نسبت به بازی با آرسنال ایجاد کرد و البته توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. در این بازی، کیدن بریتویت 16 ساله و نیکو اورایلی 19 ساله برای اولین بار با پیراهن سیتی در بازی رسمی به میدان رفتند.

به نقل از سایت گل، بعد از پیروزی برابر واتفورد، گواردیولا به خبرنگاران گفت : "از همین الان به شما می گویم برای بازی دور بعدی کارابائو کاپ، با ترکیب دومم بازی خواهم کرد. قرار نیست برای این تورنمنت، انرژی اضافی صرف کنیم. ما نمی توانیم تقویم را آسان تر کنیم و می دانیم بسیار فشرده و طاقت فرسا است. در بازی با واتفورد به جیمز مک آتی، متیوس نونیس، جک گریلیش، فیل فودن و چند بازیکن دیگر که مقابل آرسنال بازی نکردند، فرصت بازی دادیم. این تورنمنت برای این بازیکنان بسیار مفید است و به همین خاطر، 4 بار متوالی قهرمان شده ایم."

4416