عجیب اما واقعی؛ بازیکنی که در یک پنجره، سه تیم عوض کرد!

عجیب اما واقعی؛ بازیکنی که در یک پنجره، سه تیم عوض کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - محمدجواد آزاده در پنجره تابستانی نقل و انتقالات سه بار تغییر تیم داده است!

به گزارش فوتبالی، محمدجواد آزاده بازیکن فصل گذشته پیکان تهران است که پس از سقوط این تیم به لیگ یک، در انتقالی به ذوب آهن اصفهان پیوست تا در جمع گاندوهای اصفهانی به کار خود ادامه دهد.

آزاده که در تمرینات سبزپوشان اصفهانی هم حضور داشت و تصاویر وی در تمرینات هم منتشر می‌شد و البته تصویر یادگاری با نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن هم پس از عقد قرارداد گرفته بود، به یکباره و بدون هیچ توضیحی به تیم سابق خود یعنی پیکان بازگشت.

بازگشتی که بدون سر و صدا انجام شد و تصاویر محمدجواد آزاده این‌بار در تمرینات خودروسازان دیده می‌شد تا این طور به نظر بیاید که این بازیکن جوان جدایی نافرجامی از تیم تهرانی داشته و مجبور به بازگشت شده است.

با این وجود تصویر آزاده دیروز از رسانه رسمی باشگاه شمس آذر قزوین منتشر شده تا مشخص شود این بازیکن در یک پنجره در تمرین سه تیم حضور داشته و سه لوگوی مختلف بر تن کرده است! اتفاقی که فقط در فوتبال ایران شاید بتوان نظیرش را یافت.

مشخص نیست این اتفاق با چه قانونی صورت گرفته و آیا محرومیتی برای این قبیل موارد وجود دارد یا نه و آیا یک بازیکن این اجازه را دارد که در یک پنجره بیش از دو بار به باشگاه‌هایی جداگانه منتقل شود!؟

1997