رسمی؛ مصدومیت شدید ستاره منچسترسیتی تایید شد

رسمی؛ مصدومیت شدید ستاره منچسترسیتی تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی - همه از این خبر اطلاع داشتند اما بالاخره منچسترسیتی گزارش پزشکی را در مرود مصدومیت شدید رودریگو هرناندز اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، رودری در بازی منچسترسیتی و آرسنال دچار مصدومیت شد و از همان ابتدا گفته شد که دچار مصدومیت رباط صلیبی شده است و حالا باشگاه منچسترسیتی با چندین روز تاخیر، این خبر را تایید کرده است. در بیانیه سیتیزن ها آمده است:" باشگاه منچسترسیتی می تواند تایید کند که رودری دچار مصدومیت لیگامنت در زانوی پای راست خود شده است.  این بازیکن به اسپانیا سفر کرد تا پس از تست های اولیه در منچستر مورد معاینه و مشورت پزشکی قرار بگیرد. بررسی ها ادامه دارد تا شدت دقیق مصدومیتش و تشخیص پزشکی مشخص شود."

باشگاه منچسترسیتی چیزی در مورد شدت مصدومیت رودری منتشر نکرده است اما به نظر می رسد که این بازیکن، ادامه فصل را از دست داده و گواردیولا در نبود یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش با شوک مواجه شده است.  باشگاه منچسترسیتی در پایان پیام خود به رودری روحیه داده است:" همه در باشگاه آرزوی ریکاوری سریعی او را برای او داریم. وبسایت منچسترسیتی اطلاعات در مورد ریکاوری او را در آینده منتشر خواهد کرد." 

باید دید که مدیران منچسترسیتی و گواردیولا چه تصمیمی در مورد جانشین رودری می گیرند و آیا خریدی در زمستان در کار خواهد بود یا نه.

4125