آرسنال می‌خواهد مهاجم یونتووس را در تابستان به لندن بیاورد

آرسنال می‌خواهد مهاجم یونتووس را در تابستان به لندن بیاورد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آرسنال می‌خواهد مهاجم ۲۴ ساله صربستانی یونتووس را در تابستان آینده به لیگ برتر انگلیس بیاورد.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از TEAMtalk آرسنال به دنبال جذب دوشان ولاهوویچ، ستاره ۸۰ میلیون یورویی سری آ در تابستان آینده است که در یوونتوس توپ می‌زند.

او در فهرست ۵ نفره مهاجمانی که مایکل آرتتا، سرمربی آرسنال برای تقویت خط حمله توپچی‌های لندن در نظر دارد، دارای اولویت بالایی است.

توپچی‌ها پس از اینکه در دو دوره اخیر لیگ برتر، کورس قهرمانی را به منچسترسیتی باخته‌اند و نایب قهرمان شده‌اند، تمام عزم خود را برای قهرمانی در فصل جاری جزم کرده‌اند.

اما بسیاری این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا مهاجمان فعلی آرسنال یعنی کای هاورتز و گابریل ژسوس در مقایسه با ارلینگ هالند فوق ستاره سیتی، به اندازه کافی توانایی دارند یا خیر؟

آرسنال علاوه بر دوشان ولاهوویچ، به یک مهاجم دیگر نیز همچنان علاقه دارد. توپچی‌ها در تابستان به شدت به دنبال جذب ویکتور گیوکرس، مهاجم ۲۶ ساله سوئدی اسپورتینگ لیسبون بود، اما در نهایت به دلیل قیمت بالای او، در تابستان امسال از خریدش منصرف شد اما آنها همچنان مشتاق جذب او هستند.

توپچی‌های شمال لندن در ژانویه گذشته نیز خواهان به خدمت گرفتن دوشان ولاهوویچ بودند اما یوونتوس در آن زمان قصد نداشت به مهاجمش اجازه دهد تا باشگاه را ترک کند.

قرارداد ولاهوویچ در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و مذاکرات با یوونتوس برای تمدید در حال حاضر به بن‌بست خورده است. بنابراین شاید یونتووس مجبور شود تابستان آینده او را بفروشند، اما همچنان مبلغ زیادی را طلب خواهد کرد.

ولاهوویچ و گیوکرس تنها مهاجمانی نیستند که آرسنال به آنها توجه می‌کند. جاناتان دیوید از لیل، بنجامین سسکو از لایپزیش و مارکوس تورام از اینترمیلان نیز هدف توپچی‌های لندن هستند.

 

1033