بارسلونا در اندیشه جذب هم‌تیمی کریستیانو رونالدو

بارسلونا در اندیشه جذب هم‌تیمی کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا پس از مصدومیت مارک آندره ترشتگن به دنبال جذب یک سنگربان مطمئن و باکیفیت برای جانشینی او است.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار دو تیم بارسلونا و ویارئال در هفته ششم رقابت‌های لالیگا، مارک آندره ترشتگن در نیمه نخست دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و از شدت درد نتوانست بازی را ادامه دهد. او در همان صحنه از زمین مسابقه خارج شد و جای خودش را به ایناکی پنیا داد. رسانه‌ها از همان لحظات ابتدایی حدس می‌زدند که مصدومیت این بازیکن شدید باشد و نتواند در این فصل برای بارسا به میدان برود.

باشگاه بارسلونا در روزهای اخیر گزینه‌های زیادی را مورد بررسی قرار داد و حالا به نظر می‌رسد که وویچک شزنی با این باشگاه به توافقات نهایی رسیده است. سنگربان سابق یوونتوس و آرسنال که تابستان امسال اعلام بازنشستگی کرده بود، حالا حاضر است با پیشنهاد بارسلونا به دنیای فوتبال بازگردد. او قبول کرده است مدتی در تمرینات بارسا حاضر شود و هرگاه به آمادگی مورد نظر کادر فنی رسید، درون قاب دروازه کاتالان‌ها بایستد.

اما مدیران بارسا یک گزینه بلندمدت هم زیر نظر دارند، چرا که مشخص نیست ترشتگن پس از بازگشت از این مصدومیت سخت بتواند کیفیت سابق را ارائه دهد. به نقل از فرناندو پولو، بارسلونا در کنار به خدمت گرفتن یک سنگربان آزاد و بدون تیم، به دنبال خرید یک گلر جوان و بزرگ هم هست. این خبرنگار در ادامه گزارش خود مدعی شده است که بارسا برای خرید دیگو کاستا، گلر جوان باشگاه پورتو و تیم ملی پرتغال در حال برنامه‌ریزی است.

1428